Met Apophysis maak je Mooie Dingen

Gisteren ontdekte ik tijdens mijn zoektocht naar mooie plaatjes voor mijn visitekaartje het programma Apophysis. Hiermee kun je afbeeldingen en animaties van fractalen maken. Nou heb ik al best wat fractalen voorbij zien komen, maar nog niet zo smaakvol vormgegeven als deze. En een ‘simpele’ versie is nog gratis te downloaden ook. Meteen gedaan natuurlijk en meteen uren zitten spelen. Helemaal niet zo moeilijk om een beetje mee te pielen en als je mazzel hebt levert het nog wat moois op ook. Hier het mooiste voorbeeld van mijn mazzel:

Apophysis afbeelding

Met een beetje geluk en gepiel. Niet lelijk vind ik.

Toen ik op YouTube naar tutorials zocht (en vond) kwam ik ook filmpjes tegen van mensen die er een stuk beter in zijn dan ik. En dan blijkt er ook nog eens een 3D-versie te zijn waarmee je animaties kunt maken. Als je het leuk vindt moet je maar eens zoeken op de Tube. Hier alvast een voorproefje.

2 thoughts on “Met Apophysis maak je Mooie Dingen

Nou?

